Nu pot sarbatori Centenarul alaturi de corupti

Sursa foto: Valentin Covaciu (Zi de Zi) 

Pentru prima data in viata mea simt ca Romania este impinsa si ea cade, acum ea cade intr-o prapastie de care am sperat ca o va ocoli din '89 incoace, dar ea se intoarce pentru ca nu stie altceva mai bun.
Sunt care lupta sa intoarca tara pe o cale mai buna, luptam luptam, dar eu am obosit sa imi exprim libera exprimare prin vot, prin vocea care imi este auzita in strada, la proteste!

Sunt obosita sa ma uit la minciunile voastre care nu au nici o legatura cu Centenarul!
Azi, de 1 Decembrie ma simt mai putin roman decat ar trebui, mai putin om al acestei societati... desi, ca sange, sunt mai roman decat multi romani din Transilvania.
Nu azi.
Astazi nu mai am identitate, mi-a fost luata: de corupti, de politicieni mascarici, de pucisti care cauta destramarea tarii si ura care a prins contur clar intre identitatile romanesti, de la Referendumul urii incoace. Cu scarba ma gandesc ca lucrez, desi cu pasiune si dragoste, pentru absolut nimic, un rest de os aruncat de catre hamari.



Sursa foto: arhiva personala

Azi, ca niciodata ma uit la toti ipocritii care scriu pe Facebook cat de mult iubesc Romania, desi ei sunt plecati din tara, dar cand te intorci, literalmente iti bagi pula in ea tara, pentru ca nu ai plecat de drag ce iti era, dar uite, cei care au facut compromisul de a pleca, de a se instraina de origine, si au reusit, dar va rog, daca tot sunteti plecati, nu faceti gargara ca Romania este cea mai frumoasa tara, ca esti mandru, ca in realitate, tu in strainatate faci orice ca sa nu te auda ca esti roman. Dar accepti asta, pentru ca diaspora exista si ei au fost viitorul tarii noastre care nu se mai intoarce.
Dar ce pot sa justific?
Bine ca macar ei isi amintesc ca sunt romani, in timp ce noi ne spurcam si ne furam.
Asta e realitatea, asta este corectitudinea.
Diaspora: va respect pentru ca totusi va implicati si a-ti dovedit-o pe 10 august, cu bune cu rele, voi aveti respectul meu si stiu ca fara voi, vocea voastra, noi nu am fi la fel.

Pentru prima data in anii mei, ma gandesc sa plec din Romania. E ok, este alegerea mea.
Romania, guvernarea, societatea nu ma mai reprezinta.
Ipocrizia nu ma reprezinta.
Sunt o persoana care a calatorit enorm in aceasta tara (dar si in afara), si am vazut bune si rele, ura si iubire, ignoranta si nepasare, mizerie, si patriotismul s-a vazut doar de 1 Decembrie, unde strangem jegul sub pres si afisam steagul Romaniei, pentru ca iubim tara.

De la Colectiv incoace, nimic nu mai e la fel, copii nevinovati au murit din cauza spagii si ignorantei si a nesigurantei in locuri private si publice. Am iesit sa oprim hotii si criminalii sa iasa din puscarie, am urlat, am indurat frig.
Am iesit pe 10 august sa ne aparam tara, am fost alungati ca niste oi, gazati, si acuma jandarmeria se plange ca i-am huiduit?
Ganditi-va logic: un atac vine cu riposta! Nu mai conteaza cine sunteti, institutie publica, privata, este dreptul nostru sa va aratam spatele. Stiu ca voi a-ti urmat niste ordine, dar din limita de gandire, voi a-ti atacat un popor!
RUSINE!
Rusine Jandarmeria Romana si Politia Romana!
Nu sunteti deloc aparatorii tari, nu as mai apela la voi, ca oricum mi-ati dovedit de multe ori, in scris, negru pe alb, ca voi nu sunteti competenti.



Sursa: arhiva personala

Totusi..., nu as spune ca ma simt total rupta de Sarbatoarea Centenarului, ba chiar sunt mandra ca am ajuns sa prindem acesti 100 de ani, cu bune si cu rele!
De ce nu am participat anul acesta la parade si discursuri?
Pentru ca acest eveniment mi se pare tras de par, mascat de niste probleme pe care anul acesta le-a avut Romania, si NU trebuia sa le aibe! Nu are, pentru mine, acelasi farmec, sa vi acum cu inima in dinti, si sa sarbatoresti centenarul tarii, cand sute de mii de oameni sufera din cauza deficitului spitalicesc si lipsa personalului, pentru ca au plecat, nu pot sarbatori cand alti sute de mii de copii nu au acces la educatie si adorm flamanzi. Nu pot sarbatori cand suntem inconjurati de analfabeti, asistati sociali. Nu pot sarbatori cand preotii si politicienii umbla cu un bolid de zeci de mii de auro, sute, pardon, si in cele din urma, nu pot sarbatori cand in loc sa facem autostrazi si locuri de munca, scoli profesionale pentru secolul 21, facem catedrale sa ne rugam sa ne mearga bine.

Pentru final, las aici o poza cu doua tipe care se tin de mana! Sunt simpatice, nu de alta. <3
Sursa: arhiva personala

Draga Romanie, esti o tara pierduta, nu imi permit sa decad alaturi de tine!

de Miruna-Lavinia

BMC logoBuy me a coffee

Comentarii

  1. Miruna, ne stim, dar nu ne cunoastem si sper ca acest comment sa nu deranjeze si sa lanseze evenual o discutie.

    evenimentul a fost organizat de politicieni, cum credeai ca o sa arate? pe facebook (si nu numai) sunt o gramada de impostori, nu te asteptai sa vezi ipocrizie? grow up!
    intre timp, lasa-ma sa spun asta: Conducatorii Romaniei reflecta perfect societatea romaneasca. tu esti o exceptie. cei ca tine sunt o exceptie. cei ca noi sunt in minoritate! cand exceptia din societatea de azi va deveni regula, atunci se vor schimba lucrurile, si am dubii mari ca se va atinge curand masa critica necesara schimbarii.
    dar nu uita: diaspora de care zici ca e ipocrita punandu-si statusuri de ziua nationala, diaspora asta arata europei diferenta dintre un tigan si un roman. diaspora asta a stat la randuri imense sa voteze, dispora asta a iesit in strada in londra, paris, amsterdam etc sa protesteze, diaspora asta a venit in Romania si a organizat un miting. diaspora a sperat sa intoarca roata si sa aduca societatea pe un alt trend, in ideea ca se vor crea in timp conditiile necesare intoarcerii. dar nu a reusit. stii de ce? pentru ca "adevaratii" romani sa... nimic! sa isi vanda voturile pe ulei si zahar, sa ceara si sa dea spaga, sa nu isi ceara drepturile, sa se lase in grija ajutoarelor sociale etc. generatia asta trebuie sa moara. societatea asta trebuie sa moara. cat mai repede. abia apoi se poate construi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de comentariu!
      Sincer, e chiar greu de uitat ce face diaspora pentru tara asta, faptul ca demonstreaza ca ei insa lupta, si crede-ma, respectul meu nu o sa piara niciodata fata de ei, pentru ca, desi sunt plecati, ei nu uita, si asta, mai mult ca orice este de netrecut cu vederea. Asta din punctul meu de vedere, dar fiecare vede diferit.
      Si ceea ce ai scris tu, conducatorii Romaniei reflecta societatea... un adevarat atat de trist, ca daca as fi cu mai putine clase, m-as tambali pe jos, ca un infantil si as zice ca ei sunt de fapt corupti si rai, etc etc, dar nu, constientizez ca asta se intampla, am vazut asta, e o chestie putreda de la radacina pana la varf.
      Ramanem pana la urma cu... "asta e Romania, ce sa-i faci?", expresia preferata a romanilor.

      Ștergere
  2. Ce parere ai de articolul asta. Eu rezonez destul de mult cu el https://cetin.ro/diferenta-dintre-cetateni-sclavi/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As dori sa trec dincolo e eticheta expresiei "ce parere am despre..." pentru ca e o chestie subiectiva, dar desigur, poate ca suntem pe aceiai linie de plutire si poate ca, fiind din minoritate cu aceiasi mentalitate nu pot decat sa zic: omul mai breaz la minte, dar si mai frustrat cu ceea ce se intampla in tara isi permite sa faca comparatii si sa isi reverse nervii pentru situatiile din Romania.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu