Blogul meu este oficial activ

E o duminica din aia, neplacuta, inaintea lui noiembrie, la nici cateva ore de cand s-o schimbat ceasul si suntem cam blehhh, lenesi.

Dar... treaba sta cam asa, dupa ce Photobucket mi-a pus third party content si mi-a sters pozele de pe blogul meu DreamWidth m-am decis sa o i-au de la capat cu un blog despre poezii, romane, calatorii si alte lucruri care sunt pe lista mea de prioritati. Contul meu de pe Dream Width a fost sters azi 29.X.2017, si o sa ramana inactiv 30 de zile dupa care o sa fie sters din sistem.

Ca si amatoare de carti bune, vestea noua e ca mi-am facut cont pe GoodReads si acolo am listate aproape toate cartile care le-am citit si care doresc sa le citesc:
https://www.goodreads.com/user/show/72851100-miruna-lavinia


Care este scopul meu in acest moment? Sa gasesc un mic lacas unde pot posta in liniste munca mea literara si pot impartasi public picturile mele in afara site-urilor de specialitate, precum DeviantArt.

Asa ca, de saptamana viitoare am sa incep sa postez mai frecvent.

de Miruna-Lavinia BMC logoBuy me a coffee

Comentarii