Lista unui fan "incor(o)nat" cu flori

Azi vreau sa vorbesc despre ceva important pentru lumea fandomului.

Anul 2017 a insemnat pentru mine, in domeniul fandom, serialelor TV, cat si Netflix o redescoperire autentica. Am si invatat ceva despre mine... sau mai bine spus, m-am invatat cum sa privesc lucrurile.
Acela e serialul creat e Bryan Fuller... Hannibal.




Nu as intra in detalii despre ce s-a intamplat anul trecut pe vremea asta... insa daca trec la domeniul profesional, pot sa spun ca am facut un pas urias in fata.

Am cunoscut o tipa care mi-a sugerat sa ma inscriu pentru o antologie la care lucra si am decis sa intru in domeniu... si mi-am zis de ce nu? Nu pierd absolut nimic.

Serialul Hannibal m-a marcat la modul cel frumos, oricat de macabru e: crime desavarsite cu sange rece, creativ chiar, cannibalism, subtext... dar si recunosterea sexualitatii.

Pe mine m-a ajutat sa trec peste niste momente mai grele, si am invartit eu roata in felul in care am iesit in castig... rezultand un desen personal care il infatiseaza pe Will Graham cu o coroana de flori ari si rosii, iar in sinea sa a devenit un monstru dirijat de RavenStag si Hannibal insusi. Pentru cei care au vazut Hannibal stiu ca Cerbul Corb e un element important pentru serial. El reprezinta "devenirea", iar Hannibal este portretizat ca Wendigo.

Acest proiect a necesitat sa fac un mare sacrificiu, ironic vorbind: socializarea... pentru ca sa ma impac bine cu toti a trebui sa-i tin la curent cu munca mea, si ei, desigur cu munca lor. Sa pun intrebari unde trebuia si alte chestii.

A existat o tema: schimbarea lui Will la finele sezonului 3, intitutal "Radiance - a Fannibal Anthology".
S-a putut participa cu picturi, desene si fanfic-uri.
Fara limita de idei, atata timp cat ramanea idea de baza (fara NSFW).
Pana la urma a iesit o carte de 400 pagini in format A4 de mare calitate.
Mai multe detalii aici: https://lovecrimebooks.tumblr.com/

Pare un pic aberant, dar pentru acest proiect s-au strans 54.143 euro, si ca sa va reamintesc, acest proiect a fost facut de oameni ca mine, fani simpli cu un vis. Insusi Bryan Fuller a fost sponsor pentru proiect.

Cum timpul a trecut, am avut onoarea a aparea pe o lista unde sunt valabili pentru a crea fanart pe baza fandomului Hannibal la comanda, contracost.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/17vX_SPSzUx4_nEWQ48Btdtq-L7botkTjC-CWBaw5A8Y/edit#gid=0

Daca aveti intrebari despre acest proiect, va stau la dispozitie, fiindca stiu ca aici am scris un sumar.

de Miruna-Lavinia

Daca doriti sa sustineti un artist, puteti dona aici pentru un content mai bun!
BMC logoBuy me a coffee

Comentarii