Bookfest - impresii si alte lucruri care s-au intamplat

Este greu sa pun in cuvinte, asa cum a fost si prima data cand am fost la EECC 2016 ce am simtit... bucuriile de care am avut parte la acest BookFest, pentru ca a fost mai special.
Mult mai special, si pentru mine asta inseamna un inceput nou in tot domeniul literaturii romanesti.

Mereu incepe cam asa: ma vad singura urcand in tren, cu niste ditamai castile pe urechi, ascultand muzica mea favorita si cu gandul ca ma voi simti bine pe parcursul urmatoarelor zile.
Am si o stare de melancolie in astfel de momente, si chiar imi trec fiori dubiosi prin inima.

Seara ajung in Bucuresti, cu o intarziere de aproape o ora.
Ma cazez.
Urmatoarea zi incep cu o plimbare: ma invart de doua ori pe la Piata Unirii si Biblioteca nationala. Din prima am mers cam 3-4 km.
Urmeaza sa ma pierd putin pe la Aviatorilor...
Si ajung in cele din urma la Bookfest - la Romexpo.

Vai doamne!
Ce frumos!
In acest moment am o ciuda imensa ca nu am facut poze... asa ca trebuie sa "fur" de pe Facebook.

sursa: https://www.facebook.com/pg/BookfestRomania/photos/?ref=page_internal

Dar ceea ce face acest an mai special pentru mine.
Pentru mine oamenii pe care ii intalnesc sunt mereu cei mai importanti, in sensul ca descopar noutati mereu in societatea romaneasca, si asta e foarte interesant. Pentru genul meu de persoana, ma stimuleaza sa reintru in spectrul societatii... cel putin pentru o scurta perioada.
Sper ca in postarea urmatoare sa acopar in intregime o povestioara despre prima mea carte care si-a facut aparitia timida la Bookfest!
... si de ce o sa mai merg inca o data in Bucuresti, la toamna.


Sursa: Editura Berg (FB)

Am intalnit autori romani, am avut destul de multe sa ne spunem, timp putin, si in general oamenii cu care am stat de vorba, deci vreau sa spun ca ... nu stiu "Jos palaria". Punct, atat! Nu-mi gasesc nici acum cuvintele de respect pe care le am in sinea mea.

Aici sunt si cartile pe care le-am achizitionat la Bookfest! Abia astept sa le citesc!

de Miruna-Lavinia
BMC logoBuy me a coffee

Comentarii