GALERIE FOTO - Gaudeamus 2018 - Bucuresti - impresii


Am fost pentru pentru prima data la Gaudeamus, si a fost pentru prima data intr-un astfel de colectiv atat de minunat, asa cum a fost in acest an... dar as dori mai intai sa incep intr-o nota mai hazlie si cu niste elemente cheie:
Bulevardul Marconi, nr.363,
Bossu' de la Berg!
Autori noi, prietenosi,
si... Remus Cernea!

Eu sunt in echipa Editurii Berg din primavara acestui an, cand am deschis un e-mail si am vazut ca manuscrisul meu a fost acceptat! Sunt o imagine relativ noua si in sigura zi, orele cat le-am petrecut la Bucuresti, in cadrul Gaudeamusului, nu cred ca m-am simtit mai fericita in viata mea, si mai mult de atat, cred ca mi-am gasit un tel (inca unul) in viata.

Berg si-a avut in acest an loc la Standul Autorilor Independenti, pe Bulevardul Marconi, nr 363, unde, nu-i nici un secret, din tot nivelul 7,70 a fost cel mai circulat!

Berg este o echipa dinamica de autori de toate genurile pentru toata gama de pretentiosi literari, si incep mai intai cu capetenia: Bossu' de la Berg, doamna Mihaela Sipos in jurul careia ne-am adunat pentru a creea ce este in acest moment editura. Poate ca am spus si poate ca nu, dar nu cred ca am suficiente cuvinte propriu zise ca sa-i spun cat de mult ii multumesc pentru curajul ei de a-mi publica manuscrisul, si pentru hotararea pe care o are sa ajungem cunoscuti!
Vreau ca parerea mea sa fie cat mai sincera si publica si sa-i spun cel mai mare multumesc, caci la fata locului am fost prea perplexa sa zic vre-un cuvant!
MULTUMESC!

Si am ajuns in spatiul acela unde fac cunostiinta cu fiecare din noi, sa va prezint echipa de oameni faini si deschisi ai editurii!
Vreau sa incep cu Leila, of doamne! Eu cred ca o stiu de cand a scris "Un artist ca mine" si "In Tenebrele Valhalei", dar o lunga perioada nu am avut curajul de a intra in discutii cu ea, pana cand a publicat romanul IREN, si dupa ce l-am citit am avut indrazneala sa o felicit personal!
Probabil datorita ei nu am renuntat la ideea de a publica, si totodata m-a convins sa lupt si sa fiu mereu mandra de munca mea!




Editura Berg si-a facut in acest an o impresie mai neobisnuita cu gama sa diversa de autori noi, prietenosi cu idei noi, in ideea de a promova idei alternative, indraznete.
As fi foarte subiectiva daca scriu ca am intalnit niste oameni super faini, dar cam asa si e!
Asa ca urmeaza o galerie foto cu cei de seama autori ai editurii, si daca v-am ratat pe unul, urlati si da-ti cate o poza sa va adaug!


Flavia si Corina.

Mihaela, Cristina Zegheru si Vera.

Cristina si eu.

Corina.
  
Mihaela si Carmen Stoian.

Cristina Zegheru si Denisa Claudia Raicu.

 Denisa Claudia Raicu si eu.

Larisa Maria si  Denisa Claudia Raicu.

Mihaela, Larisa si Jules.

Mihaela si Livia.

Raluca Teodora.

... si al nostru Horia Merchean.

Ar fi multe de spus despre noi, dar poate expresia "nu suntem cu toate tiglele la acoperit" este cel mai demn compliment si ne mandrim cu asta!
Suntem originali!

Sa va povestesc un pic si despre mica mea comoara noncomformista.
Desi a fost publicata cu exact o zi inainte de Bookfest anul acesta, doar la Gaudeamus, dupa juma' de an am reusit sa ies si eu din cochilie si sa vorbesc public despre un roman tabu, si anume primul meu roman LGBT intitutal Decolorat, si sper sa reusesc sa vorbesc publicului mai multe dac-oi reusi sa fac si alte lansari in alte orase.
Mai multe detalii nu dau, va las pe voi sa descoperiti :)
In cadrul lansari am avut si cateva desene dupa portretele personajelor pe care le-ati putut savura si nu in ultimul rand sa adaug faptul ca este romanul meu de debut si a reusit un pic sa surprinda cititorul prin tema sa:

Plin de explozii lăuntrice, de ansamblul de culori sufletești, romanul Mirunei Lavinia reușește să țină cititorul captiv până la ultima filă. Mulți dintre adolescenții constrânși de regulile părinților sunt sigură că se regăsesc în traseul lui Theodore.
-Succesul prin vointa - Bianca Miciu

Decolorat e o altfel de poveste de dragoste. E dragostea prin care te cunoști pe ține însuți, îți înțelegi personalitatea și orientarea.
-Povesti la rascruce - Adele

Cateva poze de la lansarea romanului meu.








A fost un roman tulburător și răvășitor pe care l-am acceptat imediat. Ideea construită de autoare a fost atât de diferită, încât mi-a stârnit curiozitatea și m-a ținut în priză pe tot timpul lecturii. Nu am mai citit romane care să abordeze teme LGBT+ și recunosc că a fost o provocare pentru mine. Nu mă așteptam să îmi placă atât de mult.
-The Fictional Universe - Denisa

Multumesc tuturor pentru prezenta voastra, stiu ca am fost timida, dar mai mult ca niciodata Gaudeamus m-a facut sigura pe mine si hotarata!

Inca nu am terminat!
Urmeaza cireasa de pe tort!
Da, el e cireasa de pe tort, domnul Remus Cernea a facut o vizita Editurii Berg, fiind prezent la lansarea cartii "De la carnivor la vegan" de Cristina Corpaci, o alta colega a editurii.





Ne bucuram foarte mult faptul ca un om sincer si liber ne-a vizitat si ne-a apreciat cartile!
De asa oameni sa tot dai!

Si nu in ultimul rand, Editura Berg s-a bucurat de prezenta lui Bebe Librarul, cunoscut ca cel mai mare colectionar de SF, a poposit la standul nostru si a plecat cu romanul Leilei: Origami - omul de hartie.
Ca sa inchei cu o nota pozitiva, s-au auzit zvonuri ca avem coperti frumoase!


Va multumim pentru prezenta la cel mai mare targ de carte si invatatura din Romania, Gaudeamus 2018, si abia astept urmatoarele evenimente si cu siguranta v-om fi prezenti, o sa va aducem carti mai bune, autori noi si suntem nerabdatori sa-i cunoastem!

de Miruna-Lavinia

BMC logoBuy me a coffee

Comentarii