Evenimentele lunii Martie - la Backstage in Targu Mures

Ok, stiu ca nu am mai postat de foarte mult timp, dar am stat mai mult sa cuget si sa pregatesc niste lucruri despre care am sa vorbesc acuma.

In primul rand, sunt foarte fericita ca am reusit, in cele din urma, sa organizez o lansare de carte in Targu-Mures, impreuna cu autorul Horia Marchean, care a scris Altera Pars, si sunt de parere ca, impreuna, am reusit ceva aproape ca nu visam cu un an inainte.
Chiar va recomand sa cititi cartea colegului, si nu doar ca sa-i fac reclama, ci pentru ca eu cand am citit-o, am inteles de la primele strofe trairile si metoda lui de scriere e mult prea buna, te scoate efectiv din comoditatea aia clasica a scriitorului roman. Pe de alta parte, si Decolorat a captat atentia publicului cu subiectul sau LGBT, o carte inca noua pe piata literaturii romane.
Si ca veni vorba, cu exact un an inainte, in martie, editura mi-a acceptat manuscrisul, si inca sunt atat de bucuroasa de aceasta realizare, incat plutesc!

Evenimentul a avut loc la The Backstage in Targu-Mures, si a fost chiar super ok, am vorbit liber, de la autor la public, despre aventurile publicatului, despre parerea celor vis-a-vis de ceea ce inseamna sa fii autor cu jumatate de norma, caci, pana la urma, suntem oameni cu job-uri in realitate si scriem de placere pentru un public foarte fain!

Nu cred ca incap cateva randuri sa le multumesc celor care ne-au sustinut, asa ca ii numerotez:
Editura Berg, Horia Marchean, Vadim (boss-ul de la The Backstage), Valentin Covaciu, Andrei Vornicu, Mihaela Sipos, si sotului meu Dorin, care cunoaste procesul romanului aproape la fel de bine ca mine si traumele avute cand scriam la el si corectam.
Si nu in ultimul rand tuturor celor prezenti! Sunteti misto rau de tot!

(foto: Andrei Vornicu)




Tot la The Backstage a mai avut loc un eveniment, la doua saptamani dupa lansarea noastra care a coincis cu Ziua Internationala a Poeziei: "Intre poezie si martiraj cu Amanuel Asrat".
Organizat de Gabriela Feceoru, "eveniment dedicat poetului și jurnalistului eritreean Amanuel Asrat, încarcerat în septembrie 2001 și privat de libertate încă și în zilele noastre, fără acuzații sau procese cunoscute. 
Pen International ne cere să luăm atitudine pentru eliberarea lui Amanuel Asrat, trimițând apeluri către guvernul eritreean pentru eliberarea lui și a tuturor jurnaliștilor încarcerați.
După discuția despre starea poetului Amanuel Asrat și lecturarea unei poezii de-a acestuia tradusă în limba română de către Ioana Ieronim, va urma un recital de poezie din partea poeților prezenți." (text preluat de pe Facebook)












de Miruna-Lavinia

BMC logoBuy me a coffee

Comentarii