Gasirea frumosului in Chisinau si Butuceni

Salutari!

Probabil ati vazut numeroase blog-uri despre cum sa ajungi in Republica Moldova, tara aia mica, sora cu Romania, despre care nimeni nu vorbeste. 
Ati cautat daca se poate intra doar cu buletinul si mai mult ca sigur, cata bautura si tigari aveti voie sa luati de acolo.
Am decis sa nu fac pe ghidul cu voi, pentru ca da, daca esti roman nu ai nevoie de viza, si poti intra linistit cu buletinul, cu masina, cu autobuzul cu trenul cu avionul, cu absolut ce doresti. Desi nu e in UE, Moldova are multe protocoale semnate cu Romania in ce consta dreptul cetatenilor de a intra sau iesi din tara fara prea multa birocratie.

Pentru mine, Moldova are un loc special in inima mea, este locul unde m-am descoperit, unde m-am indragostit si vreau cu aceasta postare sa va arat cum am vazut eu Chisinaul, drumurile nationale si satul Butuceni din raionul Orhei, cu speranta de a va mai intoarce privirea si in est, nu doar inspre vest.






























de Miruna-Lavinia

BMC logoBuy me a coffee

Comentarii