O vara literara - ce am citit si ce am scris

Sau mai bine sa numesc acest entry in blog: vara cand te-am strigat pe numele tau.


Daca tot suntem la capitolul LGBT, in vara asta am citit versiunea in limba romana a romanului lui Aciman "Striga-ma pe numele tau" si iai iai iai! Ce poveste frumoasa!
Poti citi aici ce am scris cu un an inainte despre aceasta carte, cand inca nu se anuntase sa fie tradusa si la noi: https://miruna-lavinia.blogspot.com/2018/07/recenzie-carte-striga-ma-pe-numele-tau.html

Si mai vreau sa va arat si o galerie foto cu cateva poze care imi aduc aminte de aceasta carte:







Bun, sa trecem la treaba!
Ideea e ca desi nu am reusit sa citesc tot ce mi-am propus, am citit urmatoarele:
Striga-ma pe numele tau de Andre Aciman
Forma Apei de Daniel Kraus
Masinarii Infernale de Philip Reeve.

Pe langa astea mai aveam in plan:
Furculita vrajitoarea si dragonul de Christopher Paolini
Origami de Sandra Coroian.

Urmeaza:
Despre tristetea femeilor frunoase de Andrei Ruse
Zei americani de Neil Gaiman.
Find me de Andre Aciman.

Cu asta fiind, inchei capitolul ce am citit si ce nu am putut citi inca.

Ce am mai facut eu?
Motivul principal pentru care nu pot face mai multe postari e din lipsa de timp si cum cu greu imi gasesc cuvintele si ideile ca eu sa scriu si pe blog, dar... partea buna e ca scriu, scriu fara incetare, orice gand imi trece prin minte.
Sunt aproape de finalul benzii desenate "Un Vampir in Chisinau" si sper din suflet sa intre la tipar asap, dar despre asta o sa vorbesc separat intr-o alta postare.
M-am axat un pic mai mult pe poezie, e fain, ma elibereaza de stres si ganduri neplacute.

Iar despre noul roman Andrei Straja - o poveste momarlaneasca am sa vorbesc in urmatoarea postare, fiindca o sa fie fain, dar si alte texte de scris pe care nu le doresc sa apara aici.

de Miruna-Lavinia

BMC logoBuy me a coffee

Comentarii